Keyifli Hayatın Dergisi

Haftada Sadece 25 Dakika!

SHARE
, / 399 0
Haftada Sadece 25 Dakika!
   

İş hayatınızın koşuşturmasından fırsat bulamayıp spor yapamıyorsanız Fit In Time tam da size hitap ediyor. Hafta sadece 25 dakikanızı ayıracağınız özel programları sayesinde hem incelip sıkılaşarak formda olacak, hem de bel ve sırt ağrılarınızdan kurtulacaksınız. Fit in Time`ın ilk 25 dakikalık deneme seansı ise ücretsiz.

Spor yapmaya zaman ayıramadığınızı düşünüyorsanız Fit In Time bu bahanenizi ortadan kaldırıyor. Ems ve Miha Bodytec teknolojileri ile kişiye özel antrenman programları sunan merkez, haftada sadece 25 dakika çalışarak hem incelip sıkılaşmanızı sağlıyor, hem de bel ve sırt ağrılarınızı yok ediyor. İlk 25 dakikalık deneme seansının ücretsiz olduğu Fit In Time’ı, merkezin sahibi Gonca Karadeniz tüm detaylarıyla MODA’ya anlattı.

Fit In Time nedir?
Fit in Time içinde kullandığımız antrenman teknolojisi `Miha Bodytec` bir alman teknolojisi. Pilates topları gibi yardımcı ekipmanlarda kullanıyoruz. Ancak farklılığı sağlayan en önemli şey Miha Bodytec teknolojisi. Bu teknoloji üç farklı kullanım alanına yayılıyor. Bunlardan birincisi ve en önemlisi fiziki görünümün düzeltilmesi, yağ oranın azaltılması, kas yoğunluğunun artırılması ve dolayısıyla incelme, sıkılaşma ve forma girme kısmı var. İşin bu kısmında önemli olan ciddi bir kas antrenmanı yapılması. Fit in Time tüm kas gruplarını aynı anda çalıştırarak zamandan tasarruf eden bir antrenman tekniği aslında. Eklemlere yük binmiyor, yaşlı, sakatlık geçirmiş, kemik erimesi olan insanlarda dahi güvenle kullanabilecek, herkese hitap eden bir antrenman yöntemi. Bir diğer önemli özelliği ise sporcularda bile performans artışı sağlaması. Hız, güç, denge ve kondisyon gibi performans kriterlerinin hepsinin üzerinde etki yapıyor.

GONCA KARADENİZ

Fit in time uygulamalarında kilo kaybından mı yoksa sıkılaşmadan mı bahsetmek daha doğru olur?
Buraya gelen insanların birçoğu zayıflama konusunda yanlış bilgilere sahip, biz onların zayıflama dediğine yağ yakımı ve sıkılaşma diyoruz. Ama bizim odaklandığımız nokta güzellik merkezi gibi yağ yakımı değil, bizim asıl hedefimiz kasları çalıştırmak. Kaslar çalıştığı zaman enerji ihtiyaçlarını yağ depolarından karşılıyorlar. Böylelikle yağ tabakasında önemli azalmalar meydana geliyor.

`Kilo vermeden kas yapmak sakıncalıdır, yağlar kasa dönüşür` diye bir inanış vardır. Bu doğru mu? Kilo vermeden kas çalışması yapmak vücutta ekstra bir kalınlaşmaya neden olur mu?
Hayır bu kesinlikle doğru bir inanış değil. Yağ ve kaslar farklı yapılardır. Biri diğerine dönüşmez. Bizim buradaki temel hedefimiz de kasları çalıştırmak, kaslar çalıştığı zaman zaten vücuttaki yağ miktarı azalıyor ve metabolizma hızlanıyor. Dolayısıyla yağların kas olması gibi bir durum söz konusu değil.

   

GONCA KARADENİZ

Zayıflamak istiyorum diyen kişiler için özel bir uygulamanız var mı?
Biz sadece zayıflamak istiyoruz diyenleri değil, obezite hastalarını bile kabul ediyoruz. Zaten birçok hastahanede de bizim halihazırda kullandığımız Miha Bodytec teknolojisi kullanılıyor, ama hala bu işin 60%’nın beslenme olduğunu unutmamak gerekiyor. Biz bu konuyla ilgili sürekli olarak antrenörlerimizle de destek veriyoruz, ancak elimizden geldiği kadar o konuya girmemeye çalışıyoruz. Çünkü bizim uzmanlık alanımız değil ama birlikte çalıştığımız diyetisyenler var, antrenörlerimizin eğitimden sorumlu olan diyetisyenler var. Ancak biz burada işin antrenman tarafını çözüyoruz. Örneğin 3 ayda 16 kilo veren oldu ama burada önemli olan o kaybettiği kilonun %80’inin vücudundaki yağdan olması.

Haftada 25 dakika gerçekten yetiyor mu?
Elimizdeki veriler haftada bir antrenmanının dahi orta vadede yararlı olduğu yönünde. İki antrenman ise bu işin maksimumu. Kasların bu antrenman düzenine uyum sağlaması için ise 6 hafta gerekiyor. Ama 6 haftadan önce de bel ağrınızın geçtiğini, kendinizi daha iyi hissettiğinizi ve kondisyonunuzun arttığını gözlemleyebilirsiniz.

Miha Bodytec yöntemini kullanması sakıncalı kişiler var mı?
Hamilelerde kullanılmasını kesinlikle tavsiye etmiyoruz. Çünkü hamilelerde düşük riskini artıran en önemli etken kan dolaşımının artması. Bu antrenman da kan dolaşımını çok fazla artırıyor. Kalp pili olanlar ve kanser hastaları da Fit in Time’ı kullanmaması gerekenler arasında yer alıyor.

GONCA KARADENİZ

Fit in Time`ın ilk 25 dakikalık deneme seansı ücretsiz, bu sebeple merak eden herkesi denemeye davet ediyoruz. İncelme, yağ kaybetme bir yana bilgisayar başında çalışanların sırt ve bel ağrıları için de birebir. Hem de haftada sadece 25 dakika. Artık vaktim yok diye kendinizi kandırmayın ve randevu alıp hemen antrenmanlara başlayın.

YORUM YAPIN

Your email address will not be published.

PASSWORD RESET

LOG IN